Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zaloguj się

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0 PLN

Reklamacje i zwroty


Data publikacji:

 

Prawo do odstąpienia od umowy

•Drogi Kliencie, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i zwrócić zakupiony towar w niezmienionym stanie.Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

•Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

•Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w wypadku:

  • kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  • kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zamkniętym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • w innych wypadkach wskazanych w przepisach prawa.

 

Jak zwrócić towar:

•Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny TUTAJ. Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany możesz dokonać zwrotu online poprzez Profil klienta – w zakładce Reklamacje i zwroty.

•Po akceptacji wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez kupującego e-mail. 

•Należy wydrukować formularz, a następnie go podpisać.

•Zwracany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) należy odesłać na adres:

Logicpower sp. z o.o. (z dopiskiem „Zwroty”)

ul. Ludwika Norblina 8

95-015 GŁOWNO

•Pytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na adres e-mail: info@logicpower.pl

 

Wymiana Towaru

•Drogi Kliencie, wymiany zamówionego towaru można dokonać w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.

•W celu przyśpieszenia procedury wymiany należy składać oddzielny formularz na każdy wymieniany produkt.

•Wymiana możliwa jest na taki sam model o innym kolorze lub wielkości, czy też na inny model o cenie niższej, wyższej albo takiej samej.

•Należy pamiętać, aby przed złożeniem formularza sprawdzić na stronie sklepu dostępność dla wymienianego towaru. Jeśli nie znaleźli Państwo szukanej oferty, może to oznaczać, że produkt nie jest już dostępny w sprzedaży. W zaistniałej sytuacji sugerujemy złożenie formularza zwroty lub kontakt z naszym konsultantem.

•Prawo do wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony. W przypadku stwierdzenia, że towar lub towary noszą ślady eksploatacji, wniosek o wymianę może zostać odrzucony, a towar lub towary odesłane na koszt kupującego.

•Przesyłki odsyłane za pobraniem na koszt sklepu nie zostaną przyjęte.

 

Jak dokonać wymiany towaru:

•Należy wypełnić formularz wymiany dostępny TUTAJ

• Po akceptacji wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail.

• Należy wydrukować formularz, a następnie go podpisać.

•W ramach wymiany, należy uregulować koszty ponownej wysyłki towaru wpłacając na wskazany rachunek sumę odpowiadającą wybranemu sposobowi dostawy.

Numer konta: 72 1090 1056 0000 0001 5173 8468, Santander Bank Polska S.A.  Tytuł przelewu : Wymiana zamówienia (należy podać numer ID zamówienia)

•Wymieniany towar należy wraz z podpisanym formularzem, paragonem (lub fakturą) oraz potwierdzeniem wykonania przelewu na kwotę konieczną do pokrycia kosztów ponownej wysyłki nowego towaru odesłać na adres:

Logicpower sp. z o.o. (z dopiskiem „Wymiana”)

ul. Ludwika Norblina 8

95-015 GŁOWNO

•Pamiętaj! Jeśli w tym samym czasie dokonujesz wymiany kilku produktów oraz chcesz je otrzymać w jednej przesyłce, za wysyłkę należy zapłacić tylko raz.

•Pytania dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e-mail: info@logicpower.pl

 

Reklamacja TOWARU

•Drogi Kliencie, w celu przyspieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielny formularz na każdy reklamowany produkt.

•W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu braku dostępności towaru), klientowi zostaje zwrócona równowartość ceny towaru lub za zgodą klienta zaoferowane mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

•Przesyłki odsyłane za pobraniem na koszt sklepu nie zostaną przyjęte.

•Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju uszkodzenia powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze, wynikająca z niewłaściwego użytkowania towaru, spowodowana użytkowaniem towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem.

 

Jak reklamować towar:

•Należy wypełnić formularz reklamacji dostępny TUTAJ. Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany możesz dokonać reklamacji online poprzez Profil klienta – w zakładce Reklamacje i zwroty

• Po akceptacji wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez kupującego e-mail.

•Należy wydrukować formularz, a następnie go podpisać.

•Reklamowany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) należy odesłać na adres:

Logicpower sp. z o.o. (z dopiskiem „Reklamacje”)

ul. Ludwika Norblina 8

95-015 GŁOWNO

•Pytanie dotyczące reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: info@logicpower.pl.